Wednesday 31 December 2008

Happy New Year & Planning voor het loopjaar 2009!

De Pinte 2008 - Zal dit nodig hebben volgende maand broer!
Vooreerst aan allemaal: Een gelukkig en vooral gezond 2009 vanuit Engeland!
Op gebied van mijn loop-doelstellingen voor 2008 heb ik ze bereikt. Ik wilde 5km lopen onder de 23 minuten, en ik liep 22'54" en ik wilde mijn eerste 10km onder de 50 minuten lopen en ik deed 48'56", en een week later 48'45".
Mijn trainingen voor de 1/2 marathon zijn tot nu toe ook zonder problemen verlopen, dus hopelijk bereik ik mijn eerste doel voor 2009 op 18 januari: 1/2 marathon in 1u50. Het grote doel voor 2009 is: een marathon lopen in 4u, op 18 oktober in Amsterdam.
Andere doelstellingen voor 2009 zijn: 5km lopen in 22'30" en 10km in 47 minuten. Dit dan wel op een officieel afgemeten parcours! Normaal gezien moet dat lukken als ik blijf minstens 3x per week trainen. Zal door mijn werk tussen april en september ook meer tijd hebben om te trainen, dus zie mijn beste prestaties dan ook weer in mei en juni gebeuren.
Ben ook al begonnen met de planning voor mijn wedstrijden in 2009. Het wordt een beetje een mengelmoes van afstanden, maar voor mij is het heel belangrijk om te lopen waar ik graag loop en zo blijft de motivatie er ook.
Hier volgt het lijstje van de wedstrijden en Engeland en Belgie die ik zeker wil meedoen

4 januari: Delamere Dash: 9.3km
18 januari: Four Villages 1/2 marathon
1 februari: Alexandra Park 5K
8 februari: Tiegem-Harelbeke: 14.58km en Parkloop Dadizele: 1.78km
29 maart: Asics Wilmslow 1/2 marathon
8 april: Spring 5 Chester, 8km
10 mei: Women's 10K, Liverpool
17 mei: Shell Chester 1/2 marathon
29 mei: Sinksenjogging Harelbeke: 5.6km
1 juni: Kortrijk Loopt: 5km
6 juni: Petrus Run Bavikhove: 7.3km
29 augustus: Dwars door Grijsloke: 7km
4 oktober: Asics Liverpool 10K
18 oktober: ING Amsterdam marathon

Hopelijk nog een 1/2 marathon tussen mei en oktober, maar weet nog niet waar. Of misschien een 10 mijl als ik geen halve marathon vind dichtbij.

Zo, nu lekker gaan smullen!! Enjoy New Year's Eve!!!

Nathalie, Dave & Rebecca


2 comments:

Anonymous said...

Ik wens jullie een aangenaam, gezond en sportief 2009! Ga voor Amsterdam!

Anonymous said...

Mooi verlanglijstje, ik zie het je wel lukken om al je ambities waar te maken!