Thursday 11 December 2008

Groepstraining vanavond

Problemen om de Santa Dash film op YouTube te zetten. Waarschijnlijk omdat het te lang is. Zal 't eens proberen in het weekend met een korter stukje toen mijn man Angela en ik nog juist zag op het einde van de fun run!

Vanavond deed ik een training van ongeveer 9km aan een gemiddelde van 10.6km/h met de groep. Alles ging vlot en kon bij de eerste groep blijven zonder al te veel problemen. Alleen op de laatste helling moest ik de 'rappe mannen' laten gaan. Een ervan maakte de opmerking dat ik veel beter liep dan enkele maanden geleden dus 'that made my day'!

Morgenavond hopelijk weer een training met Mark van 10km en zaterdagmorgen ga ik voor de eerste keer spinnen. Wilde ik altijd al eens proberen en 't zal er eindelijk eens van komen.

Volgende berichtje in de loop van 't weekend.

Greetings - Nathalie

No comments: