Sunday 7 December 2008

Super training van Pascal vandaag!

Volgend verslag gekregen van broer Pascal i.v.m. de training vandaag:

"Vanmorgen een 30 km training gedaan met ma als begeleider. Remember : de 30,1 km die wij tesamen hebben afgelegd ? Volledig dezelfde toer , met ook op het eind langs "Lotens" ,
en de spoorweg rond , tot bij ma en pa thuis. Die ronde liep ik toen in 1h59'56".

Nu heb ik die ronde werd afgelegd in 1h55'08". En als ik eerlijk moet zijn , vorige keer zat ik er meer door op het eind. Nu kon ik de laatste 1,5 km nog een tandje bijsteken.
Na 14 km (tussenstop bij Nathalie's pa) zag ik al dat het snel ging : 52'40" (15,94 km/h) , en na 21,8 km zat ik nog steeds aan 15,7 km/h (1h23'17"). De totale afstand tenslotte : 30,1 km in 1h55'08" = 15,686 km/h. Heb ik de goeie vorm te pakken ? Het zal wel zeker ?
Ik mag dus best wel wat ambitieus zijn hé , naar Deerlijk toe. 17 km/h moet kunnen ! Eindtijd : 52'56".

Volgende week nog een weekje van + 140 km (moet mijn zwaarste week worden),
daarna een rustige week naar Deerlijk toe. De laatste week van december moet er dan nog eentje van + 130 km worden. De laatste 2 weken voor Genk wordt het dan "afbouwen" qua kms , zodanig dat we met frisse benen aan de start staan".

'Fingers crossed' dus dat alles verder goed gaat met Pascal's training en hopelijk een goed resultaat in Deerlijk!

Straks mijn verslag van de fun Santa Dash in Liverpool!!!

No comments: