Sunday 14 December 2008

Legs ok today!

Chester gisteren namiddag

Gelukkig waren de benen ok vandaag na de spinning sessie gisteren. Ik voelde wel iets, maar de spierpijn waar ik bang voor was was er gelukkig niet. De strekoefeningen toen we van de fiets kwamen gisteren zullen zeker geholpen hebben.

Vanmorgen zoals gepland een training met Mark. We deden een nieuwe route en kwamen uit op 11.32km in 1u03'02", dus aan 10.8km/h. De kuiten deden een beetje pijn na een 8tal kilometer maar ik deed de training zonder problemen. We waren wel weer een beetje te vlug gestart voor een training (12km/h vertelde me de Garmin data), maar gelukkig vertraagde Mark na een kwartierke toen ik dat vroeg.

Morgen weer een groepstraining, de Moston route. Hopelijk 4 looptrainingen volgende week en 1 spinning sessie.

Genoten ook vandaag van de Europese kampioenschappen veldlopen op TV vanuit Brussel. Helaas veel betere prestaties van de Engelsen dan de Belgen, maar een heel goede prestatie van Desmet bij de mannen: chapeau! Moest weer lachen met de uitspraak van zijn naam door de BBC commentator.

Ciao - Nathalie


No comments: