Sunday 21 December 2008

Vechten tegen de wind naar Saltney!

Vandaag zoals gepland weer een 10mijl training met Mark. Dit was nu de 3de keer dat ik de route liep naar Saltney (8km heen en terug) en de vorige keren was er ook nogal veel wind. Toen wel een peuleschilletje vergeleken bij vandaag. 't Was echt niet plezierig lopen en toen ik aan 5km ook nog steken in mijn rechterzijde kreeg dacht ik meerdere keren aan rechtsom te keren richting Chester.

Enfin, op de tanden kunnen bijten en we kwamen door halfweg zo rond de 47'30", dus een 4tal minuten trager dan de vorige keren. Enfin, broer zegt me altijd dat ik mijn langere trainingen trager moet afwerken dus dat was vandaag zeker het geval.

De volledige 16.01km deden we in 1u34'10", dus aan een gemiddelde van 10.2km/h. De benen doen pijn en heb er ook weer een blaar bij op mijn rechtervoet. Zullen we straks wel verzorgen want morgen doe ik de training met de groep, ongeveer 9km. Dan nog een kortere training op mijn eentje woensdag en dan The Race Around The Walls (4.5miles) in Chester op tweede kerstdag. Dat zal gewoon voor de fun zijn!

Ciao - Nathalie

No comments: