Thursday 1 January 2009

Update broer Pascal

Deerlijk december 2008

Enkele dagen geleden een email gekregen van broer met een trainingsupdate:
"Het gaat iets beter op training , de laatste tijd vielen de kms me wat zwaar , ik denk door de tijd van het jaar ; normaal is dit de periode dat ik het kalmer aan doe, en net nu train ik voor een marathon, tja . . .
Het zal inderdaad zeer moeilijk zijn (2h45') , te meer omdat het een redelijk lastig parcours is , en er geen begeleiding zal zijn. Nou ja , lukt die 2h45' niet 'k zal er niet om treuren zulle !
Zondag morgen overigens voor de laatste keer een + 30 km afgewerkt; 35,4 km in 2h49' (eerste 20,4 alleen in 1h32')".

Als ik denk aan Pascal's laatste marathon in Torhout en het parcours daar, dan moet ik toegeven dat een tijd van rond de 2u50 misschien wat realistischer is. Enfin, we zien wel wat het wordt op 11 januari. Zolang hij weer geen zotte toeren doet, zoals vlugger lopen dan zijn schema of teveel op kop lopen, dan zal alles prima verlopen! Veel sukses alvast broer!!


No comments: