Saturday 10 January 2009

Trainingen deze week & berichtje van broer uit Genk!

Horst Preizler in Genk vorig jaar

Door de vriestemperaturen en het aangevroren ijs overal op de voetpaden werden mijn trainingen maandag en woendsdag afgelast. Donderdag kon ik dan eindelijk trainen met de groep en liep ik 8.6km aan 11km/h. Gisteren met Mark deden we 11.5km aan 10.9km/h.
De benen deden wel een beetje pijn met de drie dagen zonder training maar ik zie het goed zitten voor volgende week.

Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn verkoudheid erger wordt. Bijna de helft van mijn colleaga's hebben een hoest of druppende neus enz en 't ziet er niet goed uit. Gelukkig ben ik maar vier dagen in 't kantoor volgende week en neem ik de vrijdag een verlofdag.

Broer Pascal loopt dus morgen zijn vierde marathon in Genk. Kreeg vanavond eens smsje dat hij op dezelfde kamer slaapt als Horst Preizler, een Duitser die al meer dan 1700 marathons gelopen heeft. Ben niet zeker hoeveel juist, 't kan ook al 1800 zijn. Amaai...'way to go brother'.

Morgen een verslag met broer's resultaat en van mijn training.

Update van mijn laatste wedstrijd: Delamere Dash:
201e op 342 aankomsten. Was wel verbaast dat mijn tijd 51'10" was en niet 50'38" zoals ik indrukte. Las wel dat er vorig jaar ook fouten gemaakt weren daar. Enfin, niet belangrijk hoor voor mij! Was een goede training en zal er zeker nog meedoen.

Greetings - Nathalie

No comments: