Wednesday 28 January 2009

Goede training maandag en nu 3 dagen rust!

Mijn verkoudheid speelt me nog altijd parten, gelukkig niet bij het lopen maar wel 's nachts en op 't werk. Maandag deden we een toer van 9.6km met de groep en liep ik aan een goed gemiddeld tempo van 10.8km/h. Dinsdag moest ik lang werken en doordat ik de laatste nachten maar weinig sliep door het hoesten heb ik nu maar een 3-daagse pauze ingelast!

Ben een beetje bang dat door de vermoeidheid en de stress op 't werk ik echt ziek zou worden en mijn lang weekend in 't vaderland volgende week in het water zou vallen! Dus kalmpjes een training vrijdag, de 5km wedstijd zondag en we zien dan wel volgende week wat we trainen. Waarschijnlijk Maandag, woensdag en donderdag maar 't wordt afwachten.

Ciao -Nathalie

No comments: