Saturday 10 January 2009

Update van broer donderdag ontvangen

Ontvangen van broer Pascal op 8 januari:

"Ik heb gisterenavond - voor de laatste keer - een tempotraining moeten doen ;
3 x 1.500 m in 5'51" (ik deed ze in 5'47" , 5'50" & 5'49").
Het was de bedoeling om 3 x 1.500 m af te leggen in marathontempo.
Maar ik voelde dat ik dat tempo geen marathon zal volhouden.
Had misschien ook wel te maken dat het 's avonds was ; dus kouder, en de piste lag nog vol sneeuw en ijzel.

Nu ja , met de marathon zal het ook niet zoveel warmer zijn. En hoe zal de toestand van de wegen ginder zijn ? Ze zullen wel gestrooid hebben , maar dan nog . . .
Ik heb ook eens geneusd in de inschrijvingslijst, en de nr 1 & 2 van vorig jaar zijn er ook weer bij; Marc Papanitikas 2h38'20" en Gino Casier 2h39'54". Maar de nr 3 van vorig jaar (Ivan Hostens 2h44'25") vond ik niet terug, en ook Lucien Taelman (vorig jaar 6de dacht ik in 2h52') staat er niet bij. Nou ja Marc en Gino moet ik al zeker niet volgen hé ; zou zelfmoord zijn.
Het beste zou zijn in een groepje meegaan er net achter (als dat er tenminste zal zijn).
We zien wel".

Hopelijk dus een goed resultaat voor Pascal morgen in Genk. Tijd zal met de vriestemperaturen natuurlijk van minder belang zijn maar zo te lezen kan hij misschien en plaats in de top5 lopen - wie weet?!

No comments: