Thursday 22 January 2009

Hill route vanavond met de groep

Drukke weken op 't werk, maar toch een training kunnen doen met de groep vandaag. De 'Hill Route', met een 5-tal heuvels in het centrum van Chester. Op de heuvels doen we dan ook 'efforts' oftewel eens goed doortrekken. De benen doen dus nu een beetje pijn, want had genoeg van heuvels na de wedstrijd zondag!!

Enfin, de 6mijl (ongeveer 9.6km) gelopen aan een gemiddelde van 10.7km/h. Nu 2 dagen rust, maar misschien zaterdagmorgen weer eens een spinning sessie.

Morgenavond een gezellige avond bij vrienden dus hopelijk geraak ik uit mijn bed voor de spinning om 9u30!!

Zondag ga ik hopelijk een uurke trainen in Delamere Forest terwijl Dave en Rebecca een wandelingske doen met Toby de border collie.

1 comment:

Anonymous said...

Dat is al eens goed doortrekken aan 10,7 km/u met die heuveltjes.
Wie weet kom ik volgend jaar wel supporteren voor je marathon tenzij ik natuurlijk zelf terug meedoe in Rotterdam, we zien wel.