Sunday 11 January 2009

Off day for brother and sister!

It's cold here!
Let's start soon!
It is hard running a marathon in the cold

Oh dear Pascal is suffering in Genk

That was my toughest marathon so far
Hierboven foto's van Pascal's marathon in Genk. Dank aan de fotografen ter plaatse.
Zal 't kort houden want heb nog een berg strijkwerk!

Pascal had een mindere dag in Genk vandaag en liep een tijd van 2u59' (weet de juiste tijd nog niet). Kwam door halfweg rond 1u25 maar vanaf dan ging het bergaf.
Enfin, geen goede tijd van 't jaar eindelijk om een marathon te lopen en misschien had hij beter gewacht tot in Rotterdam. Maar toch mooi weer onder de 3h gebleven en een 10de plaats!!
Ik kan er maar van dromen!!!

Ik liep vandaag een training met Mark en Sue. Het was heel wat warmer dan het al geweest is deze week, nl 8 graden. We liepen een toer van 10.29km in 58'39", ofwel aan 10.5km/h.
Het ging echt niet goed vandaag. Was het door mijn verkoudheid? Door de laatste twee trainingen die ik misschien iets trager moest gelopen hebben?! Ik weet het niet, maar ik moest op sommige momenten (vooral de helling in de laatste kilometer) op mijn tanden bijten om niet af te haken.

Hopelijk morgen een betere training met de groep!

2 comments:

Anonymous said...

Sterk van broere!

Bryan said...

Hi Nathalie,
I found your blog while I was searching for the Amsterdam marathon. Good luck with the training and racing.
Best wishes,
Bryan