Sunday 30 November 2008

Toch nog 4 trainingen deze week!

Na de trainingen maandag en vrijdag liep ik gisterenavond vlug een toerke van 4.8km in de mist en deed vanmorgen een training van 8.8km aan 10.6km/h met Mark. Dat ging niet zo vlot, maar 't was weer omdat we te vlug gestart waren, aan een tempo van rond de 12km/h denk ik. Enfin, moesten dan wat vertragen want Mark's zijn adem is nog niet in orde met zijn verkoudheid. Ik heb er ook een kleine dus waren we allebei zwaar aan het ademen tegen dat we halfweg waren. Enfin, ging dan weer wat beter en we konden op het einde het tempo nog wat opdrijven.

Normaal gezien zouden we 10km lopen, maar Mark draaide een beetje vroeger af en zo werd het toerke een beetje ingekort. Ok voor mij want moet er weer inkomen en met het koude weer gaat het precies niet zo goed met de ademhaling.

Zo staat de kilometerteller toch nog op zo'n 30km deze week en ben ik tevreden. Natuurlijk weer peanuts vergeleken bij broerlief maar hij is van ander hout gesneden he en heeft totaal andere ambities in 't lopen dan ik het amateurke!

Greetings

Nathalie

1 comment:

Anonymous said...

Hallo

Is het weer daar over het water ook zo nat...

Hier alvast wel.

succes met de voorbereidingen en mss tot in tiegem-harelbeke waar ik zeker meedoe maar het tempo dat ik zal lopen weet ik nog niet???
De zware corridas die er nu aankomen + een halve marathon in januari zullen mij verplichten om toch eens 2 weken rust in te lassen en denk dit te doen na genk.

tot dan