Tuesday 25 November 2008

Recovery run

De training deze week is beter gestart dan vorige week. Na mijn 17km training zondag trok ik gisteren na het werk weer de loopschoenen aan voor de Curzon Park route met de groep van Northgate Arena. Het werd een tragere training, 47minuten aan een tempo van rond de 10.5km/h denk ik (Garmin dacht dat ik binnen liep en gaf de afstand niet aan, enfin, weet toch min of meer de afstand van deze ronde) en deze keer maakte ik ook gebruik van de hergroeperingen. Zal wel de laatste keer zijn want heb mijn lesje geleerd. Geen 8 dagen maar zonder training want dit is de oorzaak van de blaren. Gisteren deden die pijn op het einde van de training en gelukkig is 't vandaag rustdag. Misschien pas ik morgen de training aan en loop ik zo'n 7km i.p.v. 10km.

Ziet ernaar uit dat Mark, mijn trainingspartner, bijna genezen is en meeloopt vrijdagavond als er een 10km op 't programma staat. Zondag dan weer een 10km en zo staat de teller hopelijk op ongeveer 37 a 40km tegen zondagavond.

Tot later in de week!

Nathalie

No comments: