Sunday 2 November 2008

Pascal's training gaat prima!

Met broer in Heule, zomer 2008
Kreeg gisteren de volgende update i.v.m. broer Pascal's training:


"Ik heb deze week ook al mijn lichaam voelen protesteren tegen het aantal kms ,
(vanaf maandagavond tot gisterenavond 87 km) maar ik bijt door, en nu gaat het al weer beter ;
gisterenavond nog 3 grote ronden in de Gavers (20,4 km) in 1h19'46" ; iets rustiger beginnen en stilletjes aan tempo opvoeren (27'36" , 26'30" & 25'40").

Vandaag een 10 km zeer rustig + zondagmorgen nog een 25-tal km erbij ,
dan kom ik deze week op 122 km. Dit aantal kms wil ik nog verder opvoeren tot max 150 km/week , meer dan ik ooit heb getraind ; ik zal deftig moeten doorbijten !"


Alles gaat dus prima zo te zien voor de eerste van de drie marathons, op 11 januari in Genk.


No comments: