Friday 3 April 2009

Trainingen deze week verlopen vlot!

Sinds vorige week zaterdag nog 3 keer getraind en dat op maandag, woensdag en vanavond. Ieder keer liep ik iets iets meer, begon met 5km, dan 7km, 7.2km en vanavond deed ik 10km aan 11km/h. Er is een kansje dat ik zondag toch mee doe aan de 5km in Alexandra Park in Manchester, maar zal zien hoe de benen zijn. Zou misschien beter zijn van zondag een langere trage duurloop te doen want woensdag heb ik dan een 5 mijl wedstrijd.

Hopelijk kan ik nu het wat minder druk is op het werk 4x per week blijven trainen en zo geleidelijk de kilometers weer opdrijven voor de halve marathon in Chester in mei. Zou toch graag weer 2 a 3 maal een 16km lopen in training zoals ik deed voor mijn eerste 1/2 marathon in januari. Nog veel werk aan de winkel, maar we komen er wel en veel me positief dat ik het doel van 1u50 zal bereiken!

Geen wedstrijd voor broer dit weekend voor zover ik weet.

No comments: