Monday 27 April 2009

London 2010 wordt moeilijk!




Hierboven al een voorsmaakje van mijn foto's op 'London Marathon Day' gisteren!

Ben al sinds vanmorgen 8 u aan het proberen om binnen te geraken op de Virgin London Marathon site. Geraakt enkele keren binnen, maar het laatste 'stapje' nl, de ballot en de site crasht! Nu staat er ook het volgende vermeld:

'Due to unprecedented demand for marathon places, this website is currently unavailable.
Please try again later today or tomorrow.
David BedfordRace Director, London Marathon'.

Enfin, we zien wel of 't later lukt. Morgen zal dat iets moeilijk gaan want dan moet ik werken. Lukt het niet en is de ballot volzet, dan loop ik waarschijnlijk in Rotterdam en als alles ok gaat probeer ik misschien Berlijn 2010. Zou toch graag al 1 van de World Major Marathons lopen volgend jaar.

Of misschien zal ik de geplande reis naar New York & Chicago voor mijn 40e verjaardag van mei/juni verplaatsen naar oktober en in Chicago lopen?!

Te vroeg om te beslissen natuurlijk want eerst moet mijn eerste marathon nog gelopen worden!

1 comment:

Roadrunner-69 said...

Berlijn is de max en is ook een world major heb hem vorig jaar als eerste marathon gelopen.
een echte aanrader