Friday 22 May 2009

Uitslag broer Pascal: Overwinning Pisteloop Zwevegem

Broer Pascal gaf me een beetje een vermaning vanavond aan de telefoon omdat ik nog geen uitgebreider verslag geschreven had van mijn halve marathon vorige zondag. 't Is een drukke week geweest op het werk, maar ook om alles klaar te doen voor onze reis naar Belgie morgen. Heb ook nog geen meter gelopen deze week, en 't ziet ernaar uit dat ik zondag een 5km wedstrijd loop in Tielt. Enfin, 't zal wel gaan zeker om die te lopen in een redelijke tijd!

Voor ik begin aan een kort (ja, wil binnen een uurke gaan slapen want moeten er morgen heel vroeg uit!) verslag van de 1/2 marathon in Chester, eerst nog een wedstrijd uitslag van broer Pascal! Foei, die wint dan eens en zus vergeet het nog direct te vermelden: shame on me!!

Vorige zondag liep Pascal de Pisteloop in Zwevegem, een 5km van onze club De Gavertrimmers. Op voorhand wist Pascal al een beetje dat hij met de overwinning ging weglopen, want de rappe man van de club, Ludovic, was niet present. Pascal won dan ook gemakkelijk en liep de 5km in 0:16:51 oftwel aan 17.8km/h. Foto's van deze wedstrijd staan op de club site:
http://www.gavertrimmers.be/

No comments: