Thursday 7 May 2009

Christleton here we come!

Ik loop morgen toch een 5km wedstrijd in Christleton, hier heel dichtbij. Normaal gezien kan je de dag zelf niet meer inschrijven, maar ontving een email van de organisator dat ik dat toch mag doen als ik vroeg ben. Moet morgen niet werken en dus zal ik 2 uurkes voor de race begint op mijn fietske springen en maken dat ik een startnummer bemachtig!

Liep daar al 2x, de laatste keer in 2007 in de gietende regen. Mijn beste tijd daar was 25'02" maar daar moet ik nu toch zeker 2 minuten kunnen afdoen. Ik droom een beetje van een nieuw PB, onder 22'54", maar er is vandaag tamelijk veel wind en we zien wel wat 't weer morgen brengt. Een beetje regen tijdens de race kan geen kwaad voor mij want dan loop ik normaal beter.

Zondag dan Liverpool, een 10km voor dames alleen en altijd een fantastische ambiance! Deze wedstrijd wordt wel gelopen als training, want 't is volgende week zondag in Chester dat het telt, voor hopelijk 1u50 op de 1/2 marathon.

Zal in de eerstvolgende dagen ook nog wat meer foto's van de laatste London Flora Marathon op de blog zetten.

Greetings Nathalie

No comments: