Sunday 1 February 2009

Juist 24 minuten vandaag!

















Voelde het al toen ik opstond vanmorgen: 't zal gene vetten zijn vandaag op de 5km in Manchester. Enfin, wilde toch gaan lopen omdat ik er graag ga en er al enkele maanden niet meer gelopen had.
Had al van in het begin zware benen (ja, 't is die tijd van de maand!) en voelde dat forceren geen zin had. Na de eerste van drie ronden in het park heb ik dan maar verder mijn tempo gelopen en eindigde ik volgens mijn Garmin in 24' rond. Hopelijk bevestigd de uitslag dat ook. Toch nog 12.5km/h, maar natuurlijk kan ik veel beter.
Gelukkig kon ik er nog eens sprintje uitpersen op 't einde zodat nummer 70 me niet inhaalde.
Morgen terug training op 't gemakskes met de groep, donderdag ook en dan vrijdag een kortere training met ma in Kuurne voor we gaan zwemmen.
Zondag staan er dan 2 wedstrijden op het programma: Tiegem-Harelbeke, het clubkampioenschap van de Gavertrimmers en in de namiddag de Parkloop in Dadizele.
Meer dus hopelijk in 't weekend vanuit Belgie of op 8 februari als ik terug ben!
Ciao - Nathalie

No comments: