Monday 9 February 2009

Terug in 't land!

8 Februari: Dadizele: In 2de positie na de 2de bocht: Dames Sportiva's 1 & 2

Terug van Belgie en vlug een berichtje op de blog voor ik ga slapen. Doodop na een ongeruste namiddag door mijn eigen dommigheid (meer daarover morgen!).

Gezellig weekend met de familie en ook gisteren op Tiegem-Harelbeke, het clubkampioenschap van de Gavertrimmers, maar zeker ook in de namiddag op de Parkloop in Dadizele.

Meer over deze 2 wedstrijden in de eerstvolgende dagen (misschien niet morgen, want moet direct tot 19h30 werken) met ook wat foto's.

Toch wilde ik vandaag deze foto (gevonden op de site van de VAD) al posten: zie hierboven. Had gezegd tegen broer dat ik eens wilde zien of ik nog die vlugge start van in mijn kindertijd, toen ik veldlopen liep, in de benen had. Toen Franky Bettens het startschot gaf zat ik direct in eerste positie en in de tweede bocht (foto) was ik nog mee met het kopgroepje. Toch eens tof om mee te doen aan een korte cross (hier begin ik er niet aan dit jaar, meestal 8km en niet-aangeslotenen bestaan hier niet) in 't vaderland en hopelijk lukt het ook eens om er een te doen zonder 14.5km in de benen 's morgens! Zou dan wel in de eerste 10 gezeten hebben. Enfin, 18e op 57 aankomsten was zeker beter dan ik ooit verwacht had.
Tof ook dat ma meedeed en op bijna 61 jarige leeftijd laat ze nog 4 dames achter zich!
Bye for now! Nathalie

1 comment:

Anonymous said...

Ik wou dat ik zo snel kon starten. Snelheid heb je alleszins, pas na een 200 meter haalde ik je in. Proficiat want ook in de voormiddag had je reeds sterk gelopen.