Monday 16 February 2009

Goede training vanavond en verandering in de planning!

Gisteren dan toch niet getraind want voelde me niet goed toen ik wakker werd. Best naar je lichaam luisteren en 't heeft me blijkbaar goed gedaan. Vanavond verliep de training met de groep zeer vlot en deed 9.67km aan 10.9km/h.

Zal mijn programma voor 't einde van het jaar een beetje moeten veranderen want...broer Pascal trouwt later dit jaar. Weet nog geen 100% zeker i.v.m. de datum, maar normaal gezien zou het op 18 september moeten gebeuren. Watch this space!!

Dit betekent dus dat we in september nog een lang weekend in Belgie hebben en ik dus in oktober niet zal afkomen voor Rapper dan een Ezel in Kuurne. Dit ezelke geboren in Kuurne zal dus wachten tot in 2010 om aan deze 1/2 marathon mee te doen.

Ondertussen al wel een andere 1/2 marathon gevonden, op 8 November in Lancaster, hier enkele uurtjes vandaan. Wilde zeker nog een halve lopen later op 't jaar en deze lijkt met best geschikt omdat ik las dat het een vlakke is.

Zo, morgen rustdag want moet lang werken op een beurs op mijn werk. Normaal gezien loop ik een 10tal kilometers op mijn eentje woensdagavond.

Ciao - Nathalie

No comments: