Monday 27 October 2008

Training in de gietende regen vanavond!

Vanavond stond The Hill Route op het programma met de groep van Northgate Arena. Toen we goed en wel 20 minuten aan het lopen waren opende de hemel zich en begon het te stortregenen. Dat was nog niet genoeg en 't begon ook nog te hagelen! Enfin, een 'dedicated runner' moet daar tegen kunnen he.
Omdat ik deze route al een tijdje niet gelopen had (van vorige winter geleden) wist ik niet goed waar we moesten lopen (en zag niet goed door mijn bril met al de regen) en kan ik niet zoals vorige keer doorlopen en dan terugkeren waar de anderen wachten op 1 of 2 tragere lopers. Enfin, ik kwam toch aan een iets langere afstand dan de anderen, 10.54km in totaal en helaas zakte de snelheid door enkele keren te moeten stopppen tot 10km/h. Ok hoor, want broer zegt altijd dat ik op training trager moet lopen. Na de training gisteren is het ietwat tragere tempo misschien goed en 't was dan ook de heuvel route vanavond he!!
Morgenavond de late 'shift' doen op 't kantoor en dan ook geen training en woensdag las ik ook een rustdag in. Terug trainen met de groep dan donderdag en hopelijk kan ik het gemiddelde tempo weer wat opdrijven.

No comments: