Saturday 21 November 2009

Nieuwe fiets: Trek 1.2 WSD



Deze week een nieuwe koersfiets aangeschaft: de Trek 1.2 WSD, een model speciaal voor vrouwen ontworpen. Heb vroeger nog de Trek 1000 gehad, maar die jammer genoeg dan verkocht op Ebay omdat de interesse wat weg was. Heb ook nog mijn Eddy Merckx Flyer, maar die gebruik ik liever niet als trainingsfiets, 't is mijn 'pride & joy' in de kleuren van de Belgische vlag, met mijn naam erop, en op maat gemaakt. Eens zien of ik er een foto van heb, waarschijnlijk wel maar 't was denk ik voor 'the digital age'!
Morgen voor de tweede keer gaan fietsen met de Chester Triathlon Club en hopelijk gaat het stukken beter dan vorige zondag, toen ik meereed op mijn hybrid en iedereen een koersfiets had. Echt afgezien op de heuvels van Noord-Wales, maar zoals ze zeggen: 'no pain no gain'!


No comments: