Saturday 7 March 2009

Lopen blijft op een laag pitje!

Helaas is van de trainingen niet veel in huis gekomen deze week. Enkel maar maandag 6km gelopen en misschien vanavond een 10km. Teveel stress op het werk en soms langer blijven zodat er niet veel tijd en energie overblijft om te lopen. Enfin, wist dat dit het geval zou zijn tot 31 maart en zal me dan ook niet teveel zorgen maken of druk opleggen omdat ik niet kan trainen. Ik heb een 3 tal '10 milers' gepland voor de 1/2 marathon in Chester op 17 mei en dit zou samen met de weer normale trainingen genoeg moeten zijn om mijn doel van 1u50 te bereiken. Heb nog van meerdere lopers vernomen dat het parcours veel vlakker is dan Helsby dus 'fingers crossed'!

De marathontraining moet dan normaal gezien ook starten in mei en ik twijfel nog tussen een schema van 10 of 16 weken. Zal ook wel moeilijk zijn voor mij om mijn wedstrijden te laten schieten voor een schema en weet ook niet goed of ik dat wel ga doen. Ben maar een amateurke, niet zo gedreven als broer Pascal, en wil me dan ook niet slaafs aan een schema houden. Zolang ik de kilometers van 't schema gelopen heb wil ik ook nog fun hebben op wedstrijden deze zomer!

Zo, nu nog wat huishoudelijk werk doen en later nog een kort berichtje ivm broer's resultaat in Terneuzen vorig weekend. Was ik rats vergeten: shame on me!!

No comments: