Monday 21 September 2009

Marathon result: 4h04'50": very happy!

Heel blij met mijn resultaat gisteren voor mijn eerste marathon! De temperatuur was ietske te warm voor mij en vanaf ongeveer 21km voelde ik al dat 4u iets te hoog gegrepen zou zijn voor mij. Toch heel tevreden met mijn resultaat en zeker omdat ik doorgebeten heb toen het moeilijk ging en niet beginnen wandelen ben. Zal niet teveel schrijven voor mijn Belgische vrienden, want familievriend en mijn loop-begeleider gisteren, Ludo Depoortere, schrijft het zo mooi op zijn blog: http://ludo-depoortere.skynetblogs.be/

For my Engish friends a quick update tomorrow. Need my bed now as very very tired and feet & legs aching badly! Oh dear I so need that sports massage tomorrow!!!

Nat

1 comment:

natalie said...

proficiat...met je prachtige marathon zondag...knap hoor.